تیم کاراته گیلان نائب قهرمان مسابقات امیدهای کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس هیات کاراته استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در جریان این مسابقات تیم کاراته امیدهای گیلان با درخشش خود موفق شد پس از مازندران روی سکوی دوم کشور قرار گیرد.

اسفندیار زیال افزود: در پایان این مسابقات که در مریوان استان کردستان جریان داشت تیم کاراته امید گیلان توانست 2 مدال طلا و 2 مدال برنز کسب کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس و در جریان این رقابت ها در وزن 60- کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد کاراته کار شایسته گیلانی توانست تمامی حریفان خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی کشور را کسب کند.

رئیس هیات کاراته گیلان گفت: الیاس محمدزاده دیگر کاراته کار شایسته گیلانی نیز در وزن 75- کیلوگرم موفق شد حریفان خود را مغلوب کند و مقام قهرمانی و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

زیال افزود: سیدرضا خوشکلام در وزن 75- کیلوگرم و ابوالفضل محسن زاده در وزن 84+ کیلوگرم دیگر کاراته کاران گیلانی بودند که موفق شدند مدال برنز رقابت های امیدهای کشور را کسب کنند.

وی تصریح کرد: در رقابت های کاراته قهرمانی امیدهای کشور، بیش از 400 کاراته کار از استان های مختلف حضور داشتند که در مریوان استان کردستان با هم به رقابت پرداختند.

بیش از 7 هزار ورزشکار در استان گیلان به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته در رده های سنی مختلف و در 2 بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند.
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.