مراسم تجلیل از فعالان طرح ملی نوروزی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوانان، امدادگران، داوطلبان و تسهیلگران در منطقه کویری شهداد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،این مراسم با حضور مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان; بخشدار و مسئولین شهرشهداد و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوانان; امدادگران، داوطلبان و تسهلیگران خادم با همکاری میراث فرهنگی در محل کمپ کویری شهداد برگزار شد.

علی گنج کریمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم ،ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اعضای شرکت کننده در طرح نوروزی بیان کرد: سربلندی جمعیت هلال احمر در همه عرصه های بشردوستانه و امدادی به خاطر حضور پرانگیزه و داوطلبانه شما بشردوستان هلالی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به سیل اخیر در جازموریان خاطر نشان کرد: درخشش فعالیت نجاتگران و امدادگران در حوزه امدادرسانی و عملیات امدادونجات سیل اخیر، در ذهن عموم مردم و دستگاههای مربوطه استان به ثبت رسید.

علی گنج کریمی در ادامه اظهار کرد: بشردوستان جوان هلال احمر کرمانی با خلاقیت و ابتکارات در پویش مردمی "کمپین نه به تصادفات جاده ای" و طرح ملی "بهرفت" در تشویق عموم مردم و مسافران در جهت پیشگیری از تصادفات جاده ای معجزه آفریدند.

وی ضمن آرزوی سلامتی و خوشبختی برای فعالان طرح ملی نوروزی گفت: در جهت آشنایی مردم با مخاطرات طبیعی در قالب طرح ملی خادم و جذب جوانان و امدادگران در این نهاد بین المللی و بشردوست تلاش کنند.

در این مراسم از همه فعالان طرح نوروز 96 با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر و تشکر بعمل آمد و با اجرای موسیقی زنده، تئاتر، مسابقه و آتش بازی در دل کویر خاطره ای زیبا، در ذهن های بشردوستان نقش بست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار