کرمان؛

جذب ۱۱۸ میلیارد تومان اسناد خزانه در استان کرمان

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان از جذب ۱۱۸ میلیارد تومان اسناد خزانه در استان کرمان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰ دوره درون سازمانی برای مدیران، ذیحسابان و مدیران امور مالی در راستای تفکر پیشگیرانه اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،داریوش فخرایی  در شورای اداری استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان، افزود: شعار امسال دیوان محاسبات کشور و استان کرمان، "اقدامات پیشگرانه، هدایت گرایانه و مقتدرانه" است که بر مبنای پیشگیری شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در این نهاد به دنبال پرونده سازی نیستیم و به صورت هدفمند برای پیشگیری اقدام می کنیم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان بیان کرد: تاکنون بیش از 30 دوره درون سازمانی برای مدیران، ذیحسابان و مدیران امور مالی در راستای تفکر پیشگیرانه اجرایی شده است.

فخرائی به تشکیل 18 جلسه پیشگیری نیز اشاره و اظهار کرد: سیاست ها به این گونه است که تعامل خوبی بین دستگاه ها و دیوان محاسبات شکل گیرد.

وی یادآور شد: فخرائی، شفافیت مالی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر این موضوع کمرنگ باشد ما به عنوان دستگاه نظارتی نمی توانیم وظیفه خود را انجام دهیم و شاخصه های پیشرفت و توسعه نیز نمی تواند قابل اتکاباشد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان افزود: حسابداری تعهدی به میزان قابل توجهی در شفافیت عملکرد دستگاه ها مهم است و در حوزه اسناد مالکیت اموال غیر منقول باید توجه لازم و کافی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.