فرمانده انتظامی استان بر اهمیت آموزش همگانی در راستای مردمی کردن امنیت تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  و به نقل از پایگاه خبری پلیس ،فرمانده انتظامی استان بر اهمیت آموزش همگانی در راستای مردمی کردن امنیت تأکید کرد و گفت: باید از تریبون های مردمی همچون مساجد و مدارس به منظور ارائه آموزش های لازم به مردم استفاده کنیم.
 سردار "منوچهر امان اللهی" در حاشیه بازدید از ستاد انتظامی شهرستان کرمانشاه و افتتاح مرکز بایگانی این ستاد در جمع کارکنان گفت: نیروی انتظامی به واسطه خدماتی که به مردم ارائه می دهد پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، از این رو فعالیت های آن حساسیت ویژه ای دارند.
وی خاطرنشان کرد: پلیس باید از راه های مختلف از جمله گشت زنی محسوس و نامحسوس، کشف سرقت های به وقوع پیوسته، تعامل با شوراهای شهر و روستا، بسیج و آموزش و آگاهی دادن به مردم احساس امنیت را در جامعه تقویت کند.
این مقام ارشد انتظامی استان به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت کار پلیس، آموزش کارکنان به منظور ارتقا بهره وری و بهبود فعالیت های آنان باید همواره مد نظر باشد.
سردار امان اللهی با بیان اینکه امروز مردم به خوبی به پلیس اعتماد دارد و در انجام ماموریت ها در کنار آن هستند، اظهارداشت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا اعتماد مردم به پلیس روز به روز بیشتر شود.
وی ادامه داد: پلیس هر چه از وظایف، ماموریت ها و جایگاه خود شناخت پیدا کند و همه ابعاد و جوانب را در نظر بگیرد، در پیچ و خم و سختی کار دچار مشکلات کمتری خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کار پلیس با سایر ادارات متفاوت است، گفت: پلیس باید در انجام مأموریت ها با مردم و ادارات دولتی و غیر دولتی تعامل داشته باشد و از ظرفیت های مردمی کمک بگیرد.
سردار امان اللهی عنوان کرد: پلیس برای جلب اعتماد و مشارکت مردمی، ابتدا باید وظایف خود را به درستی انجام  و سپس با تقویت رفتار های خوب خود این مشارکت را افزایش دهد، چراکه یک حرکت اشتباه هم به خود فرد و هم به مجموعه انتظامی ضرر می رساند.
وی تصریح کرد: مسائل سازمانی، انضباطی و آموزشی را هرچه جدی تر بگیریم توفیق بیشتری حاصل خواهد شد، همچنین داشتن ظاهر آراسته و مرتب در ذهن بیننده تاثیر گذار است و ممکن است باعث قضاوت مثبت یا منفی شود.
سردار امان اللهی در پایان بر اهمیت آموزش همگانی در راستای مردمی کردن امنیت تأکید کرد و گفت: باید از تریبون های مردمی همچون مساجد و مدارس به منظور ارائه آموزش های لازم به مردم استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.