دروازه بان پرسپولیس گفت:قهرمانی تیم ما مسجل نشده است تا اخر بازی هت باید بازی ها را جدی بگیریم.

بیرانوند: جشن قهرمانی را با ثبت رکورد جدید بر پا می کنیم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا بیرانوند درباره بازی با الریان قطر اظهار کرد: بازی سختی مقابل الریان قطر داریم و اگر می خواهیم از این گروه صعود کنیم، باید برنده این بازی باشیم. امیدوارم که هواداران نیز برای حمایت به ورزشگاه بیایند. 

 وی درباره اینکه در دور رفت 3 بار دروازه اش باز شد، عنوان کرد: به طور حتم الریان قطر تیم خیلی خوبی است و ملی پوشان زیادی در این تیم حضور دارند.  ما بازی رفت نباید شکست می خوردیم و اشتباهاتی داشتیم. به هر حال نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و برای شکست دادن آنها آماده هستیم. 

دروازه بان پرسپولیس درباره نزدیک شدن این تیم به قهرمانی تصریح کرد: پرسپولیس بازی با سیاه جامگان جشن قهرمانی اش را می گیرد. اینطور نیست که بگوییم از اکنون  قهرمان شدیم و بقیه بازیها را بی خیال شویم. ما باید تا هفته آخر بازیها را جدی بگیریم و با یک رکورد امتیازی جدید قهرمانی را جشن بگیریم. 

بیرانوند درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز آمده بودم مسجل شدن قهرمانی را به طاهری و سایر مسئولان باشگاه تبریک بگویم و بحث خاصی نبود.

وی درباره مطالباتش از نفت بیان کرد: در حال حاضر مطالبات نفت ما باقی مانده  و چیزی پرداخت نشده است. هر چه علی دایی در مورد مطالبات مالی بگوید ما هم می پذیریم.  هر زمان که وی و بازیکنان فعلی نفت پولشان  را گرفتند، ما هم می گیریم. 

دروازه بان پرسپولیس درباره  اینکه می تواند با چند کلین شیت دیگر رکورد لیگ را بشکند، خاطر نشان کرد: تا به حال به این موضوع فکر نکرده بودم اما خوشحال می شوم که این موضوع اتفاق بیافتد و در تاریخ لیگ برتر ثبت شود. افتخار بزرگی است. سعی می کنم این رکورد را به دست آورم چون انگیزه بالایی دارم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار