رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون از بازدید مجازی پنج هزار نفر از آثار تاریخی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صادق صالحی با اشاره به طرح های فرنگی ستاد تسهیلات سفر اظهارداشت: اجرای طرح گردشگری مجازی با هدف معرفی ظرفیت های تاریخی و گردشگری شهرستان تیران و کرون توسط کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) و کانون فرهنگی نسل جوان فردا در ایام نوروز با راه اندازی پرتال گردشگری انجام شد.

وی افزود: 5 هزار کاربر به صورت مجازی از مناطق گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید و با این ظرفیت های شهرستان آشنا شدند که این طراح با افزایش معرفی قابلیت های شهرستان ادامه می یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون تهیه پادکست نوروزی و توزیع بسته های فرهنگی ر از دیگر اقدامات فرهنگی این ایام اعلام کرد و بیان داشت: کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر به دنبال فرهنگسازی و ترویج فرهنگ های ناب اسلامی و ایرانی در بین مردم و مسافران بود.

وی ادامه داد: برگزاری آیین سال تحویل در مساجد یکی از برنامه های مهمی است که به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تشکل های مردمی انجام می شود و هزار نفر در این آیین شرکت کرده اند.

صالحی با بیان اینکه بیش از 50 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: این مراکز فرهنگی و هنری محور فعالیت های فرهنگی، هنری، دینی و علمی در مناطق مختلف شهرستان هستند که اجرای برنامه های مناسبتی با محوریت این مراکز انجام می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.