استاندار اصفهان گفت: بازدید از اماکن تاریخی استان در نوروز امسال 25 درصد، تعداد اقامت مسافران 20 درصد و میزان تردد در این ایام نیز 12 درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: نوروز امسال با کمیت قابل قبولی در ابعاد مختلف روبرو بودیم و باید سال آینده نیز این درصد رشد را در ابعاد مختلف مد نظر قرار دهیم.

وی اضافه کرد: طبق نظرسنجی صورت گرفته، مسافران نوروزی از نحوه برنامه ریزی ها و تخصیص امکانات از نظر کیفی و کمی رضایت داشتند.

زرگرپور افزود: امنیت و آرامش بسیار خوبی در این مدت برای مسافران فراهم شد و میزان سرقت ها در داخل شهر، کاهش قابل توجهی داشت.

وی به کاهش میزان تصادف ها نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه 40 درصد از بار و 20 درصد مسافران کشور از شریان های این استان عبور می کنند میزان خسارت جانی کمتر بود که نشان از بالا رفتن کیفیت و تاثیر نصب دوربین های ثبت تخلف در سطح بزرگراه ها بود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه نسبت به سال گذشته خدمات نرم افزاری افزایش یافته است، افزود: باید هر سال افزایش کیفیت را در برنامه های خود مطمح نظر قرار دهیم.

وی به مشکل پارکینگ در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان نیز اشاره و تاکید کرد: باید این موضوع در کمیته حمل و نقل و ترافیک بررسی شود.

استاندار اصفهان در باره اجرای برخی از برنامه ها که باعث مشکلات ترافیکی می شود نیز گفت: باید دستگاه های اجرایی برنامه هایی را طراحی کنند که از تجمیع و ترافیک در سطح شهر خودداری شود و پیوست ترافیکی طرح ها مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دوسوم برنامه های نوروزی در کلانشهر اصفهان و یک سوم در بقیه شهرهای استان انجام می شود، گفت: باید در برنامه ریزی های آینده بر روی دیگر نقاط نیز تمرکز صورت گیرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.