به زودی هشت تخت CCU و پنج تخت ICU به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید حسین بدیعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در دیدار نوروزی با کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: فضای مورد نیاز این تخت ها تا 15 اردیبهشت آماده می شود و برای تجهیز نیازمند 13 میلیارد ریال اعتبار است.

سید حسین بدیعی  با بیان اینکه طی یک سال گذشته میزان اشغال تخت های این بیمارستان به 80 درصد افزایش یافته، افزود : خدمات ویژه ای برای بیماران قلبی برنامه ریزی شده و در آینده اجرایی می شود.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه آزاد شاهرود در سال 91، حدود 230 میلیارد ریال بدهی و 52 میلیارد ریال مطالبه از بیمه ها داشت، اظهار داشت : این میزان بدهی اکنون به حدود 60 میلیارد ریال کاهش یافته است.

بدیعی خاطر نشان کرد : در کل ایران هزاران کارمند و مدرس در این دانشگاه خدمت می‌کنند که خود نمونه بارز اشتغال در این مجموعه بزرگ است.

وی افزود : با رایزنی‌های روابط عمومی دانشگاه در سال گذشته یکهزار و 200 دانش‌آموز از این دانشگاه بازدید کردند که تاثیر بسیاری در شناسایی ظرفیت های دانشگاه داشت.

دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با 110 هزار مترمربع فضای آموزشی کارگاهی، آزمایشگاهی، رفاهی، ادرای و ورزشی و فرهنگی دارای رشته‌های متعدد و نیز بیمارستان یکصد تختخوابی و مرکز بیماری‌های خاص است.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.