کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:این برد لذت بخش بهترین عیدی ممکن برای هواداران مان بود و طبیعی بود که میل فراوانی برای برد در این دیدار سخت داشتیم.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد پیروزی سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد:این سه امتیاز شیرین بود،از طرفی دست هواداران خونگرم مان را به گرمی می فشارم که در وسط هفته و با وجود زلزله چند ریشتری تیممان را در این بازی سخت تنها نگذاشتند،ما به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم و خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم.
 
وی افزود: این برد لذت بخش بهترین عیدی ممکن برای هواداران مان بود.اولین بازی ما در سال جدید در مشهد بود و طبیعی بود که میل فراوانی برای برد در این دیدار سخت داشتیم. این میل در بازی هم دیده شد. به بازیکنان تبریک می گویم که حداکثر جنگندگی خود را به نمایش گذاشتند.
 
بادامکی در ادامه گفت: اعتقادم بر این است که ما در این بازی بهتر از حریف کار کردیم و توانستیم به کوچک ترین مزدمان که پیروزی در این دیدار حیاتی بود دست پیدا کنیم. در روزی که می‌بایست با اختلاف گل زیاد آبی های خوزستان را شکست می دادیم، اما متأسفانه در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم.در همه زمینه‌ها چه از نظر نوع بازی و چه از نظر ایجاد موقعیت و استفاده از ضدحملات، بهتر از حریف مان بودیم.این 3 امتیاز شیرین باعث شد تا از رده 15 به مکان 14 برسیم البته نباید گول این پیروزی را بخوریم و باید با قدرت بیش تری در 4 بازی باقیمانده لیگ به مصاف تیم های صنعت نفت آبادان؛پیکان،ماشین سازی و پرسپولیس برویم تا انشالله با جمع کردن امتیازات لازم ماندن مان را در لیگ مسجل کنیم.
 
وی عنوان کرد:استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است، آنها فشار زیادی روی دروازه ما آوردند و واقعاً جایگاه آنها بالای جدول است،خوشبختانه با ارائه یک بازی قابل قبول و تماشاگر پسند توانستیم نماینده فوتبال کشورمان را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهیم. فکر می‌کنم حق ما برد بود و به حق مان هم رسیدیم.
 
بازیکن سیاه جامگان درباره خبر زلزله مشهد اظهار کرد: درست در دقایق اولیه زلزله التهاب خاصی در بین بازیکنان تیم ایجاد شده بود و آن ها نگران مضطرب بودند تا مبادا اتفاق تلخی برای کسی بوجود آمده باشد،اما خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده و با پیروزی دلچسبی که در این مسابقه کسب کردیم دوباره لبخند را به مردم مشهد هدیه دادیم.
 
کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بیان کرد:ما بازی بسیار سختی مقابل حریف‌مان داریم،هر چند که بازی مقابل صنعت نفت بسیار مهم است اما می‌خواهیم با یک بازی تاکتیکی به مصاف این تیم برویم، این را هم باید بگویم که صنعت نفت تیم جوان و با تجربه‌ای دارد که از یک مربی با اخلاق که در این چند سال موفق بوده بهره می‌برد.ما بازی سختی داریم و این طور نیست که بگوییم چون مهمان هستیم از پیش بازنده هستیم درست است شاگردان کریمی در آبادان توانستند با یک گل پرسپولیس را شکست دهند اما ما هم سیاه جامگان هستیم و برای ماندن در لیگ چاره ای جز برد در این دیدار نداریم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار