کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: شکست مقابل صبا سبب شد کار ما برای ماندن در لیگ برتر سخت شود.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد شکست تیم سیاه جامگان مقابل صبای قم بیان کرد: بازیکنان ما مقابل صبا فوتبال خوبی بازی کردند. با وجود این که در زمین حریف توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم، دقایقی غفلت کردیم و نتوانستیم با امتیاز به مشهد بازگردیم.

وی ادامه داد: با این شکست کار ما برای باقی ماندن در لیگ برتر سخت شد اما همه چیز به نتایج آتی سیاه جامگان بستگی دارد. به همین دلیل باید تمام تلاش خود را برای حفظ تیممان در این رقابت ها به کار گیریم.

بادامکی درباره بازی بعدی سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی گفت: هرچند تراکتور جزء مدعیان لیگ محسوب می شود و تقابل با این تیم دشوار است اما باید برای زنده نگه داشتن شانس بقا در لیگ، سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی درمورد مشکلات مالی سیاه جامگان اظهار داشت: مسئولان باشگاه به قول خود مبنی بر پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان قبل از بازی با صبا عمل نکردند. با این وجود امیدوارم تا دیر نشده آن ها به فکر انجام تعهدات خود نسبت به بازیکنان باشند.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره دربی 84 پایتخت تصریح کرد: هرچند پرسپولیس با اختلاف 13 امتیاز نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گرفته است اما این امر به معنای قطعی بودن پیروزی شاگردان برانکو در دربی نیست. با این وجود دوست دارم تیم محبوبم برنده دربی 84 باشد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۲۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
سختترم میشه صبر داشتهباش پولتو بگیر بی خیال
آخرین اخبار