بادامکی گفت: پدیده تیم تاکتیکی و قابل احترامی دارد و از مهره‌های خوبی بهره‌مند است، اما تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی تماشاگر پسند سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی سیاه جامگان و پدیده در هفته هفدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی سختی خواهیم داشت، هر دو تیم در ورزشگاه ثامن می توانند کارهای تاکتیکی شان را به نحو احسن اجرا کنند،چرا که این ورزشگاه چمن بسیار مناسبی دارد.

وی ادامه داد: پدیده تیم تاکتیکی، خوب و قابل احترامی دارد و از مهره‌های خوبی هم بهره‌مند است، اما تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا با پیروزی در این دیدار به چند هفته ناکامی در نتیجه گیری پایان دهیم. از هواداران هم درخواست دارم با حضورشان در ورزشگاه ثامن به جذاب تر شدن دربی مشهد کمک کنند.

بازیکن تیم سیاه جامگان درمورد اینکه قراراست استاندار مشهد به دو تیم فوتبال استان خراسان  کمک مالی کند، عنوان کرد: من این موضوع را از طریق رسانه ها متوجه شدم و امیدوارم که مسئولان استان خراسان به پدیده و سیاه جامگان کمک مالی کنند تا این دو تیم بتوانند نتایج خوبی در ادامه لیگ برتر کسب کنند.

وی درمورد تغییر نام سیاه جامگان به "بارثاوا" گفت: اکثر باشگاه ها به مسائل مهم تیم خود می پردازند تا تیم شان در لیگ برتر به موفقیت برسند اما مسئولان تیم ما هنوز به دنبال انتخاب نام مناسب هستند که این مسئله می تواند به ضرر تیم تمام شود.

بادامکی با اشاره به کار سخت سیاه جامگان برای ماندن در لیگ برتر اظهار کرد: تیم ها در نیم فصل دوم نسبت به حریفان خود شناخت کامل تری بدست آوردند و این موضوع روی بازی ما تاثیر خواهد گذاشت و نتیجه گیری در لیگ را سخت خواهد کرد اما امیدوارم با بازیکنان جوان و مستعد بتوانیم در پایان لیگ جایگاه خوبی در شان سیاه جامگان کسب کنیم.

 کاپیتان سیاه جامگان در پایان درمورد مشکل گلزنی این تیم خاطر نشان کرد: تیم ما نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد که بتواند نقطه ضعف تیم ما را در خط حمله پوشش بدهد اما با توجه به وضعیت مالی سیاه جامگان هر بازیکنی حاضر نمی شود به این تیم بپیوندد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار