هافبک تیم سیاه جامگان گفت:تماشاگران در بازی امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند و با تشویق های خودشان باعث شدند تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در زمین مسابقه حاضر شوند.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان،درخصوص بازی با پدیده اظهار کرد: بازی خوبی بین 2 تیم رقم خورد اما نتیجه خوبی در این بازی رقم نخورد در صورتی که می توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم روی یک غفلت در دقایق پایانی دروازه تیم ما باز شد تا امتیازات در این بازی بین 2 تیم تقسیم شود.

هافبک تیم سیاه جامگان درباره حضور تماشاگران در دربی مشهد تصریح کرد: تماشاگران در بازی امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند و با تشویق های خودشان باعث شدند تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در زمین مسابقه حاضر شوند اما تنها نکته منفی این بود که نتوانستیم 3 امتیاز این بازی را به هواداران هدیه دهیم.

هافبک پیشین تیم پرسپولیس درباره عملکرد خودش در این دیدار افزود:با توجه به اینکه اولین بازی خودم در لیگ شانزدهم با پیراهن تیم سیاه جامگان محسوب می شد عملکردم در این مسابقه بد نبود اما مهم این است که سرمربی تیم درباره بازی من چه نظری دارند.

وی درخصوص داوری این بازی گفت: راجع به داوری نمی توانم اظهار نظر کنم.

بازیکن اسبق تیم ملی تصریح کرد: پدیده بازیکنان و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد و امیدوارم بتوانند در لیگ شانزدهم به آن چیزی که استحقاقش را دارند دست پیدا کنند.

بادامکی درپایان درپاسخ به این سوال که در بازی هفته سوم با سایپا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد پاسخ داد: بازی سختی با تیم سایپا در پیش داریم اما باید سعی کنیم از دیدارهای خانگی خودمان نهایت استفاده را ببریم و امتیازات کامل این دیدارها را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار