مسئول کمیته فرهنگی، تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: 465 هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی تفریحی در ایام نوروز شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی سلطان‌آقایی  امروز در نشست خبری «میزبانی متفاوت اصفهان در نوروز 96» اظهار کرد: در سه سال گذشته در ستاد نوروزی، برنامه‌های فرهنگی تفریحی به کمپ‌های مسافران محدود می‌شد.

وی با بیان این که تاکید ستاد بر این بود که برنامه‌هایی نیز برای شهروندان برگزار شود، افزود: این اتفاق امسال افزایش پیدا کرد و برنامه‌ها در کل سطح شهر پخش شده و بالغ بر یک هزار و 270 برنامه فرهنگی تفریحی در نقاط مختلف شهر برگزار شد.

به گفته مسئول کمیته فرهنگی، تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، 465 هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی تفریحی در ایام نوروز شرکت کردند.

سلطان‌آقایی با اشاره به اینکه جشن‌های عیدانه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) از 2 فروردین آغاز و تا 10 فروردین ماه و میلاد امام محمد باقر (ع)  ادامه داشت، گفت: جشن‌های عیدانه عصرها در نقاط مختلف شهر همچون باغ فدک، پارک کوهستانی صفه، باغ غدیر، پل خواجو و میدان امام علی (ع) اجرا شد که حداقل مخاطب در هر کدام از برنامه‌ها 600 نفر بود و بعضاً به 2500 نفر هم می‌رسید.

وی با اشاره به ایده‌هایی جدید که برای نخستین بار انجام گرفت، عنوان کرد: نورنمای سه بعدی پل خواجو مورد استقبال زیاد قرار گرفت، استقبالی که واقعاً پیش بینی نمی‌کردیم تا آنجا که منجر به مشکلاتی مانند ایجاد ترافیک می‌شد.

مسئول کمیته فرهنگی، تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: تخت فولاد از جمله اماکنی بود که در غرفه‌های اطلاع‌رسانی به مسافران معرفی شد و بیش از 32 هزار نفر در این مکان پوشش برنامه‌ای شدند.

وی با بیان این که بعد از 23 سال گروه کمدی آقا رشید دوباره اجرا کرد و مورد توجه شهروندان قرار گرفت، خاطر نشان کرد: 5 روز اجرای بازی چوگان در میدان امام از دیگر برنامه‌هایی بود که مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

سلطان‌آقایی گفت: برای مساجدی که در مسیر گردشگران است برنامه‌ریزی شد که به صورت شبانه‌روزی باز باشند؛ همچنین تورهای گردشگری با هدف مدیریت سفر گردشگران انجام شد تا از ترافیک جلوگیری کرده و مسافران هم بتوانند از نقاط بیشتری بازدید کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار