معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا کنون بیش از 102 هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی در استان جابجا شدند.

بیش از 102 هزار مسافر در ایلام جابجا شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،صفر صادقی راد بیان کرد: این میزان جابجایی مسافران نوروزی به نسبت سال گذشته که 108 هزار مسافر بود، 6 درصد کاهش داشته است.

وی از ثبت نزدیک به 2 میلیون تردد خودرو در جاده های ایلام خبر داد و اظهارکرد: این میزان تردد در سطح جاده های استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 31 هزار و 675 تردد، 47 درصد افزایش یافته است.

صادقی راد بیشترین تردد در سطح جاده های استان را در جاده ایلام - صالح آباد اعلام کرد و افزود: کنترل خودروها با استفاده از دوربین های ترد شمار مستقر در راه های ارتباطی استان انجام گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از استقرار اکیپ های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در راستای طر ح نوروزی خبر داد و عنوان کرد: این اداره کل با استقرار اکیپ های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان در حال خدمت‌ رسانی به مسافران و گردشگران است. 

استان با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است.

استان ایلام یک هزار و 500 آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که 745 اثر آن در فهرست آثار ملی قرار دارد.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.