به عقیده امام خمینی (ره) ملت ایران روح بلند سیاسی خود را در 12 فرودرین به شرق و غرب ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام جمعه موقت ‌گرگان در خطبه‎های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، 12 فروردین را از بزرگترین عیدهای ملت ایران دانستند.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار افزود: : امام خمینی (ره) در این روز که نظام جمهوری اسلامی با رای اکثریت قاطع برگزیده شد، فرمودند در این روز مبارک به دنیا اعلام می‎کنیم که در تاریخ ایران چنین رفراندومی سابقه ندارد که سراسر مملکت با شرف و شوق به صندوق‎های رای هجوم آورد و رای مثبت خود را به صندوق ریخته و رژیم طاغوت را در زباله‎دان تاریخ دفن کنند.

وی ادامه داد: امروز باید اندیشید که چرا مردم پای انقلاب اسلامی ایستادند شهید و مجروح دادند اما انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و ملت ما در تاریخ انقلاب اسلامی رشادت زیادی انجام داده که تا این انقلاب به پیروزی برسد.

امام جمعه موقت گرگان اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره)  بدون اینکه هیچ کشوری از وی حمایت کند، تنها در برابر دنیا ایستاد ، هر کسی مطیع محض خدا شد دیگران هم از او اطاعت می‎کنند و امام خمینی (ره) فرمودند از اینجایی که ملت من را قبول دارم من مشت به دهان این دولت می‎زنم و دولت تعیین می‎کنم.

حجت‌الاسلام برقرار گفت:  قرآن و اسلام نشان داده که هر کسی اراده کرده که عزیزترین انسان‎ها باشد تنها راهش تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب بزرگترین اتمام حجت به دنیا بود افزود: ایران نباید وابسته به بیگانگان باشد و وابستگی به دیگران کشور را ذلیل خواهد کرد.


امام جمعه موقت گرگان با اشاره با نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمود که اگر می‎خواهید عزت داشته باشید باید از دیگران بی‎نیاز باشید.

وی ادامه داد: آنهایی که با مشورت و فکر کار خود را آغاز کردند و مصالح را تشخیص می‎دهند سود می‎برند و افرادی که بدون تدبیر وارد بازار می‎شوند نه تنها سود نمی‎برند بلکه سرمایه خود را هم از دست می‎دهند.
 
منبع: تسنیم
 
 
 
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.