دریاچه برم الوان یکی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است،که در شهرستان بهمئی واقع شده و همچون نگینی درخشان مسافران نوروزی را به بازدید فرا می خواند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ دریاچه برم الوان از جاذبه های گردشگری شهرستان بهمئی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

 دریاچه زیبای برم الوان از جاذبه های طبیعی و منطقه های نمونه گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد است که در شهرستان بهمئی واقع شده و هر ساله در فصول مختلف سال به خصوص ایام نوروز و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از جنوب کشور است.
   
این دریاچه زیبا در فاصله 35 کیلومتری شهر لیکک و در بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی است.
 
طبیعت بکر و زیبای این منطقه، مردم خونگرم و مهمان نواز روستای برم الوان و وجود تپه های سرسبز در حاشیه این دریاچه می تواند خاطره ای خوش و به یادماندنی برای مسافران و گردشگران در سفر به این نقطه از سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد رقم بزند.
  
دریاچه برم الوان با40 متر عمق و نزدیک به 8 هکتار مساحت در کشتزارهای سرسبز و چشم نواز  گندم و جو محصور شده است.
  
برای نشستن در ساحل آرام و چشم نواز دریاچه برم الوان و تماشای مرغابی، بط و ماهی های كپور، قایق سواری، فوتبال، شنا و سایر تفریحات سالم خانوادگی، یک روز و یک ساعت کافی نیست و همین امر در کنار امکانات مناسب رفاهی مانند جاده ارتباطی آسفالت، استراحت گاه های خانوادگی، دسترسی آسان به آب شرب، سرویس بهداشتی و مغازه باعث می شود تا گردشگرانی که یکبار به این منطقه سفر می کنند، برای سفرهای بعدی خود به دریاچه برم الوان، برنامه ریزی مجدد داشته باشند.


















انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.