رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: با وجود افزایش تعداد ورود مسافر به شهر اصفهان اما از ترافیک خبری نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی اظهارکرد: برداشت ما این است که آمار ورود به شهر اصفهان به ویژه در سه و چهار روز اول سال به غیر از زمان تحویل سال، حداقل دو برابر سال گذشته بوده اما با برنامه ریزی های انجام شده ترافیک روان تر از سال های قبل است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده پارکینگ ها به صورت مرتب و منظم تنظیم می شود، ضمن اینکه سعی می شود از ورود خودروها به میدان امام(ره) جلوگیری شده و از این محدوده به صورت پیاده استفاده شود.

چلمقانی با تأکید بر اینکه شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در برون شهر اصفهان هستیم، گفت: با همکاری همه دستگاهها با کاهش تصادفات جاده ای روبرو بودیم و از روز آغاز فعالیت ستاد تا این لحظه گزارش فوتی در صحنه اعلام نشده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: باید در سطح استان اطلاع رسانی شود تا استفاده از کمپ های گردشگری را بیشتر تقویت کنیم.

چلمغانی ادامه داد: همچنین باید در محل های ستاد اسکان، باغ فدک و یا محل های تجمع در آموزش و پرورش اطلاع رسانی شود که مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا از ترافیک هسته مرکزی شهر جلوگیری شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.