شهردار چادگان گفت: با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان در 13 نقطه از شهر چادگان دوربین نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  امروز در جلسه شورای ترافیک چادگان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال نو و ورود ده‌ها هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان، با هماهنگی لازم بین ادارات ذی‌ربط شهرستان، باید جهت انجام هرچه بهتر امور و برقراری ترافیک روان در جاده‌ها و شهر برنامه‌ریزی شود.

وی به حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: شهرستان چادگان یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان است که در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران از اقصی نقاط استان و کشور است که باید در این راستا زیرساخت‌های گردشگری فراهم شود و پایانه مسافربری نیز ساماندهی شود که مردم و مسافران دغدغه حمل و نقل جاده‌ای با ماشین‌های مسافربری نداشته باشند.

فرماندار بیان داشت: با توجه به دو بانده شدن مسیرهای چادگان به داران و چادگان به اصفهان، این مسیرها از محورهایی هستند که در ایام تعطیلات شاهد ترافیک سنگینی هستیم که باید در این راستا نیز چاره‌ای اندیشد و نسبت به رفع معضلات این محورها با هماهنگی ادارات ذی‌ربط اقدام شود تا شاهد حوادث ناگوار جاده‌ای نباشیم.

شهردار چادگان نیز  در این جلسه بیان داشت: شهرداری چادگان جهت کمک به احداث پایانه و همچنین دو بانده شدن محور چادگان به رزوه تا حریم شهر همکاری‌های لازم را با اداره شهرسازی و راهداری شهرستان انجام خواهد داد.

عنایت‌الله امیرحاجیلو ادامه داد: با تهیه شن از کارخانه شن چادگان با مصوبه شورای شهر، نسبت به تأمین شن محورهای چادگان به اصفهان و چادگان به رزوه اقدام خواهیم کرد.

شهردار چادگان افزود: برای نصب دوربین در سطح شهر چادگان 150 میلیون تومان از سوی شهرداری با مصوبه شورای شهر واریز شده، 13 نقطه از شهر برای نصب دوربین مشخص شده است که نصب 5 نقطه آن در شش ماه اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری شهرستان چادگان هم در این جلسه عنوان کرد: تمام تابلوهای حریم جاده‌ها و تابلوهای روستایی که در حریم جاده‌ها هستند با همکاری دهیاران روستاهای بخش چناررود و مرکزی بازسازی شده و تابلوهای جدید نصب خواهد شد تا مسافران و گردشگران در این مسیرها سرگردان نشوند.

در این جلسه صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی نیز گفت: زمین موردنیاز برای باند هلی‌کوپتر از سوی هلال احمر شهرستان اعلام شود تا زمین مورد نیاز مصوب و در اختیار هلال احمر قرار گیرد و در موارد اضطراری مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد با توجه به حادثه‌خیز بودن محور داران به رزوه توسط اداره راه و شهرسازی با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری چادگان به رفع نقطه حادثه‌خیز در پیچ سمندگان که در محدوده شهر چادگان است، اقدام کند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.