رئیس شورای شهرتفت گفت:شورایار‌های محلات مختلف تفت از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

آغازفعالیت شورایار‌های محلات تفت از امروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسین بهارستان رئیس شورای شهر تفت گفت:شورای شهر تفت برای برقراری ارتباط بیشتر با مردم از بین معتمدین محل افرادی را به عنوان شورایار انتخاب کرده که این افراد در محلات مختلف برای شناسایی و انعکاس مشکلات اقدام می‌کنند.

بهارستان اظهارداشت: از برنامه‌های این دوره شورای شهر نشست‌های اولیه اعضای شورا با مردم محلات برای شناسایی مشکلات محله و ثبت آن‌ها بود که در این خصوص قسمتی از مشکلاتی که قابلیت اجرایی داشته اند عملی شده و مابقی نیز در حال پیگیری برای حل شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل مهم ایجاد طرح شورایارمحله برای عدم وجود تبعیض بین محلات است، گفت: از این طریق مردم محلات مختلف شهر با انتخاب شورایارمحله می‌توانند به طور مستقیم با شورا و شهرداری ارتباط داشته و مطالبات خود را پیگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرتفت به ارتباط مستقیم شهردار و مردم اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات مالی شهرداری، اما بعضی از مشکلات محلات نیاز به بودجه زیادی ندارد و تنها با پیگیری و نظارت دقیق از سوی شهرداری قابل حل می‌باشد که خوشبختانه تاکنون موارد زیادی با حضور شهردار حل شده است.

انتهای پیام/ا

شورایار‌های محلات تفت از امروز فعالیت خودرا آغاز کردند
برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار