رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: در شورای شهر یزد شهر هوشمند با رویکردی صرفه جویانه و استفاده صحیح از منابع موجود فعالیت می‌کند.

حمیدرضا قمی رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به این‌که شورای اسلامی شهر یزد اولین شورای شهر کشور است که مذاکرات کامل خوداز طریق اینترنت پخش و به اطلاع مردم رسانده، گفت: در شورای شهر یزد شهر هوشمند با رویکردی صرفه جویانه و استفاده صحیح از منابع موجود فعالیت می‌کند.

رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد با اشاره به اقدامات شورای شهر در راستای هوشمندسازی افزود: راه‌اندازی سایت شفافیت، بارگذاری نقشه تفصیلی شهر و در دستور کار قرار دادن صدور مکانیزه پروانه ساختمانی از جمله اقدامات این دوره شورای شهر است که می‌توان با غافل شدن از این رویکرد مشکلات خدماتی و توسعه‌ای بسیاری در آینده به وجود می‌آید.

قمی سیستم فعلی شهرداری یزد را جوابگوی چابکی نظام اداری شهر هوشمند ندانست و گفت:مهم‌ترین ویژگی شهر هوشمند در نظام اداری سرعت بخشیدن و افزایش دقت و بالابردن کیفیت خدمات است.

وی طرح پایلوت پارک هوشمند و سرعت‌گیر‌های هوشمند، دوچرخه هوشمند را از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیسیون یادشده بیان کرد.


انتهای پیام/ ا

شهر هوشمند با رویکردی صرفه جویانه در شورای شهریزد فعالیت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.