عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: دفتر توسعه پایدار در دانشگاه علم و صنعت با هدف اجرای موضوع مدیریت سبز راه اندازی شده است.

راه اندازی دفتر توسعه پایدار در دانشگاه علم و صنعتتورج محمدی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مقوله مدیریت سبز و توجه به محیط زیستی پاک، اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت همیشه توجه خاصی به محیط زیست و استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید‌پذیر دارد و در این زمینه در مقوله مدیریت سبز پیشرو و پیش‌گام است و کلاس‌های آموزشی خوبی را برای دانشجویان برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: دانشگاه علم و صنعت از سال‌ها پیش توجه خاصی به مقوله مدیریت سبز و محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی دارد و اولین دانشگاهی است که پژوهشکده سبز را با این هدف راه‌اندازی کرده است.

محمدی تاکید کرد: دانشگاه علم و صنعت دارای یک ساختمان خورشیدی است که تمام انرژی برقی خود را به وسیله سلول‌های خورشیدی از نور آفتاب تأمین می‌کند و در این زمینه دفتر توسعه پایدار در داخل دانشگاه راه‌اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت در راستای حل مسائل و مشکلات کشور با دستگاه‌های اجرایی ارتباط تنگا‌تنگی دارد تا با این وسیله علم و تجربه خود را در اختیار آن‌ها قرار دهد.
 
محمدی گفت: در بحث ریزگر‌دها دانشگاه علم و صنعت از محل اعتبارات موثر دانشگاه‌ها بودجه‌ای را برای حل مسئله ریزگرد‌ها در نظر گرفته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار