هیأتی از دانشگاه پلی‌تکنیک تورینوی ایتالیا با حضور در دانشگاه علم و صنعت با هیأت رئیسه این دانشگاه ملاقات و گفت‌وگو کردند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، نشست هیأت ایتالیایی متشکل از معاون ‌بین‌الملل دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو، مدیر روابط بین‌الملل و پروژه‌های مشترک دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو و رئیس کمیته علمی Uni- Italia با برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت، شاه‌حسینی معاون بین‌الملل دانشگاه، سیدین معاون اداری و پشتیبانی، کلانتر معاون آموزشی دانشگاه و تعدادی از رؤسای دانشکده‌ها و اعضاء هیأت علمی از جمله شایانفر رئیس دانشکده مهندسی برق، قدرتی امیری رئیس دانشکده مهندسی عمران، آیت‌اللهی، حبیب‌نژاد و حسینعلی‌پور از دانشکده مهندسی مکانیک، مینائی معاون پژوهشی دانشکده مهندسی کامپیوتر، دهمرده از دانشکده مهندسی خودرو، اصغر حبیب نژاد از دانشکده مهندسی عمران و کارشناسان مسئول و ارشد معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از ایراد خوشامدگویی و بیان مقدمه‌ای توسط برخورداری مبنی بر اظهار تمایل دانشگاه برای همکاری با دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو، شاه‌حسینی به معرفی دانشگاه پرداخت و سپس معاون بین‌الملل دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو در معرفی مبسوطی، به توضیح در مورد شهر تورینو و جایگاه آن در صنعت و نیز دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو پرداخت و در مورد رشته‌ها و زمینه‌های آموزشی و پژوهشی و روش‌های همکاری دو جانبه از جمله پروژه‌های مشترک و تبادل دانشجو (تأکید بر اعزام متقابل دانشجوی ایتالیائی به دانشگاه) سخنانی گفت.

همچنین در مورد مؤسسه Uni- Italia که مؤسسه جدید التأسیس در زمینه حمایت از همکاری‌های علمی است نیز توسط رئیس مؤسسه فوق‌الذکر توضیحاتی داده شد.

سپس رؤسا و نمایندگان دانشکده‌ها در مورد نحوه همکاری، پیشنهادات و سؤالات خود مطالبی را مطرح کردند و بحث و گفت‌وگو در این موارد میان طرفین انجام گرفت.

در خاتمه و در جمع‌بندی مذاکرات از سوی برخورداری و شاه‌حسینی، قرار شد علاوه بر مبادله تفاهم‌نامه، زمینه معرفی اعضاء هیأت علمی دانشگاه و اساتید دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو که مایل به همکاری هستند توسط معاونت بین‌الملل طرفین فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار