مسئول مرکز حمایت از مبتکرین و مخترعین بسیجی کشور گفت: ۹۵۰ طرح به دبیرخانه سازمان علمی بسیج کشور ارسال شد که از میان آن‌ها ۲۳۰ محصول دانش بنیان از طرف هیات داوران انتخاب شده‌اند.

ارسال ۹۵۰ طرح به دبیرخانه سازمان علمی بسیج کشور
مجتبی اصغری مسئول مرکز حمایت از مبتکرین و مخترعین بسیجی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تعداد طرح‌های اولیه به سازمان بسیج علمی کشور، اظهار داشت: تعداد ۹۵۰ طرح برای داوری اولیه به دبیرخانه سازمان بسیج علمی کشور ارسال شده است که از میان آن‌ها ۲۳۰ محصول دانش بنیان و نوآور به وسیله داوران انتخاب شد.
 
وی بیان کرد: طرح‌های برگزیده و نمایشگاه‌های مختلف در معرض دید عموم قرار داده می‌شود که از میان آن‌ها ۶ طرح جدید برای رونمایی به وسیله هیات داوران انتخاب شده است.
 
اصغری ادامه داد: طرح‌های پهباد بدون سکان خراسان جنوبی، دستگاه لرزه‌نگار لرستان، مدل آیرواسپایک پلاسمایی لرستان، پهباد سیراف، دستگاه برداشت پنبه خراسان شمالی و دزیمتر هسته‌ای اصفهان از جمله طرح‌های جدیدی است که رونمایی می‌شود.
 
وی گفت: از هر استان یک غرفه و ۳ پژوهشکده و همچنین مراکز هدایتی در قالب ۴۰ غرفه دستاوردهای جدید خود را معرفی و در معرض دید مردم قرار می‌دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار