امیدوارم دست‌اندرکاران سینما شرایط جدیدی را فراهم کنند تا به حق و حقوق تهیه کنندگان بیشتر رسیدگی شود.

امیدوارم حق و حقوق تهیه کنندگان بیشتر رعایت شودمنصور سهراب‌پور تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرزوی خود را برای سینمای سال 96 اینگونه بیان کرد: امیدوارم اهالی سینما سال خوبی را پشت سر بگذارند و دست‌اندرکاران آن شرایط جدیدی را فراهم کنند تا به حق و حقوق تهیه کنندگان بیشتر رسیدگی شود.
 
وی افزود: آرزو می کنم همه مردم ایران و کسانی که آزاد اندیش هستند و به سلامتی مردم فکر می کنند، سلامت باشند و سالی همراه با آرامش، آسایش و درخشان ترین سال را از خداوند برای آن‌ها می خواهم.
 
سهراب پور ادامه داد: امید دارم با تغییر و تحولات در ریاست سازمان سینمایی، این بار مسئولان کاری کنند تا حقوق و سرمایه از دست رفته و در جریان سینماگران بخصوص سازندگان آثار در زمانی کوتاه‌تر به آن‌ها بازگردانده شود؛ چون این موضوع در شرایط تولید سینمای ایران بسیار تعیین کننده است.
 
این تهیه کننده تصریح کرد: اگر سرمایه سرمایه‌گذار و تهیه کننده آثار سینمایی، هرچه زودتر پس از اکران فیلم‌ها به آن ها برگردد؛ به چرخه سالم و روند تولید کمک بالایی می کند و در کیفیت و محتوای فیلم ها تاثیر بسزایی می گذارد.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.