قوی‌تن به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

پایان تدوین «پل سفید»/ احتمال حضور در جشنواره جهانی فجر

کارگردان فیلم «آفتاب، مهتاب، زمین» گفت: اگر زودتر به نسخه نهایی برسیم، شاید فیلم «پل سفید» در جشنواره جهانی فجر حاضر شود.

پایان تدوین
علی قوی‌تن کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری فیلمی سینمایی در ژانر کودک و نوجوان به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی خودم را به پایان رساندیم و مهدی حسینی وند نیز به تازگی تدوین آن را تمام کرد.
 
این کارگردان اضافه کرد: هم اکنون بهروز شهامت روی طراحی و ترکیب صدا کار می‌کند و همچنین از تک نوازی استاد رمضان نوروزی در بخش موسیقی بهره خواهیم برد.
 
وی با اشاره به دیگر جزئیات «پل سفید» اظهار داشت: لوکیشن‌های این فیلم در شهرستان درگز در استان خراسان شمالی بود. پنج ماه درگیر فیلمبرداری بودیم و اگر زودتر به نسخه نهایی برسیم، شاید فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کند.
 
گفتنی است؛ قصه «پل سفید» درباره زندگی دانش‌آموزی است که دچار حادثه شده و شرایط تحصیل او در مدرسه دستخوش تغییر می‌شود ...
 
در این فیلم بازیگرانی چون بهاره نوروزی، حسین محمدیان، صدیقه نوروزیان، فریبا بجنوردی، امیر پاسبان، معصومه طبسی و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
 
انتهای پیام/
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار