مشهد؛

رشد ۱۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در گناباد

رئیس شواری مبارزه با مواد مخدر گناباد گفت: از ابتدای امسال ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در گناباد کشف و ضبط‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی نبی پور در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در سالن کنفرانس زکریا دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد،افزود: گناباد به دلیل موقعیت جغرافیایی و ورودی استان خراسان رضوی، محل عبور و مرور و ترانزیت از استان‌های جنوبی به مرکز کشور است لذا همواره آمار کشفیات مواد مخدر در این شهرستان به همت مأموران نیروی انتظامی بالا می‌باشد.
نبی پور با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به پارسال افزود: در این راستا ۳۴۸ نفر دستگیر و ۲۰ دستگاه خودرو توقیف و تلاش مضاعف مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گناباد و افزایش مواد مخدر سبب افزایش این کشفیات شده است.
فرماندار گناباد معضل اصلی در گناباد را معتادین دانست و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه آسیب‌های اجتماعی در حوزه معتادین است، لذا باید نحوه برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادین دقیق‌تر و همه‌جانبه باشد.
نبی پور به اجرای ۶۲ طرح مبارزه با مواد مخدر در امسال توسط نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها علاوه بر کشف مواد مخدر در درون شهرستان و راه‌های مواصلاتی ۲ مرکز خریدوفروش مواد مخدر پلمپ شد.
او بابیان اینکه ناهماهنگی برای مبارزه با مواد مخدر از دستیابی به نتایج ملموس در این خصوص جلوگیری می‌کند، افزود:تفاوت دیدگاه‌های دستگاه‌های انتظامی و فرهنگی به دلیل عدم وجود ساختار مشخصی در سطح ملی است و لذا باید در سطح ملی به برخورد فرهنگی اجتماعی با مواد مخدر رسید تا نتایج مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه ملموس‌تر مشاهده شود.
انتهای پیام// ح ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار