شیراز؛

رایگان شدن ویزیت پزشک خانواده از فروردین 96

رییس اداره پزشک خانواده فارس گفت: از فروردین سال 96، ویزیت پزشک خانواده در سطح یک رایگان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرم توانی رییس اداره پزشک خانواده فارس گفت: با توجه به لزوم معاینه دقیق و ثبت اطلاعات در پرونده الکترونیک سلامت، پزشکان خانواده، نیاز به وقت بیشتری وجود دارد، بنابراین تعداد محدودی بیمار در هر روز می توانند معاینه شوند.
 
توانی افزود: از شهروندان خواست تا با توجه به این موضوع، پیش از مراجعه به پزشکان خانواده سطح یک، به صورت تلفنی نوبت بگیرید تا از ویزیت شدن در همان روز اطمینان حاصل شود.
 
وی ادامه داد: در موارد اورژانس و ساعت های غیرفعالیت پزشک خانواده، شهروندان میتوانند به بیمارستان ها و درمانگاه های شبانه روزی مراجعه کنند که پرداخت فراشیز، 30 درصد است.
 
توانی اظهار داشت: چنانچه شهروندان استان فارس، با وجود تجویز نکردن پزشک خانواده، اصرار به مراجعه مستقیم به پزشک متخصص داشته باشند، می توانند با استفاده از دفترچه بیمه خود و با پرداخت 30درصد مبلغ ویزیت، همانند قبل از اجرای برنامه پزشک خانواده و مشابه سایر استان ها، به پزشکان متخصص همکار برنامه پزشک خانواده مراجعه کنند.
 
رییس اداره پزشک خانواده فارس تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره‌های 1590 با این مرکز تماس بگیرند و پرسش‌ها و یا شکایت‌های خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار