نیکوکار قائم شهری یک واحد آموزشی را در این شهرستان تجهیز کرده و در اختیار هنر جویان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، واقف نیک اندیش دکتر علی نقی کنی از محل درآمد موقوفات هنرستان فنی و حرفه ای رادر این شهرستان تجهیز و در اختیار هنرجویان آن قرار داده است.

بر اساس این گزارش، در این اقدام شایسته واقف نیکوکار، معادل سه میلیارد ریال امکانات و تجهیزات مورد نیاز هنرستان فنی وحرفه ای و کارو دانش را تامین وبه هنرجویان این این واحد آموزشی اهدا کرده است.

در این آئین وعمل خیرخواهانه که نماینده مردم مازندران در مجلس خبرکان رهبری، امام جمعه قائم شهر، مدیران کل آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه مازندران حضور داشتند بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف و عمل به نیات واقفین تاکید شد.

حجت الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف مازندران تعداد موقوفه این استان را 13 هزار و شمار رقبه را 190 هزار مورد اعلام کرد وافزود :امسال هفت میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات برای نیات واقفان در راستای امور دینی، فرهنگی، آموزشی و درمانی و حمایتی هزینه شده است.

قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش مازندران هم با قدردانی از کمکهای خیران و واقفان، میزان مشارکت خیران مدرسه ساز و مدسه یار در سال جاری را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ صرف ساخت وتوسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.