بازرسان بهداشتی 68 کیلوگرم ماهی منجمد را که بدون شرایط بهداشتی به صورت غیر مجاز در حال عرضه به مشتری بود، را توقیف و معدوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آقاجانی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان جویبار با بیان اینکه شهروندان ماهی تازه و یا منجمد مصرفی را فقط از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی باید تهیه کنند، گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی جویبار مقدار 68 کیلوگرم ماهی منجمد را که بدون شرایط بهداشتی بصورت غیر مجاز در حال فروش بوده را توقیف و معدوم کردند.

وی ماهی سالم و بهداشتی قابل عرضه را فقط در دمای یخچال بهداشتی مورد تایید اعلام کرد و افزود: حداقل باید به این نکته توجه داشت که ماهی نباید مستقیم روی زمین قرار گرفته و باید بر روی پالت های تمیز و قابل شستشو در معرض دید عموم قرار گیرد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان جویبار با اشاره به عرضه ماهی توسط برخی از افراد دستفروش بصورت غیر بهداشتی گفت: افرادی سودجو با فروش ماهی های مردار و غیر بهداشتی که حلیت آن مشخص نیست، سلامت شهروندان را تهدید می کنند که لازم است با اطلاع رسانی دقیق مردم این آگاهی را داشته باشند تا اینگونه مواد پروتئینی را بصورت بهداشتی تهیه کنند.

آقاجانی از شهروندان جویباری درخواست کرد تا تخلفات بهداشتی را در حوزه عرضه فرآورده های خام دامی به دامپزشکی با شماره 42544081 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.