طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی از مراکز تولید و عرضه فرآورده ها خام دامی از امروز آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضوانی مدیرکل دامپزشکی مازندران از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از امروز تا 14 فروردین سال آینده خبر داد و گفت : گروه های سیار این اداره کل سرزده از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی، کارشناسی می کنند.

وی افزود : مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی از جمله رستوران ها، کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری مواد پروتئینی، قصابی ها، مرغ فروشی ها، هتل ها، مراکز تفریحی و توریستی و همه مراکز پذیرایی از مسافران نوروزی، تحت نظارت بازرسان بهداشتی دامپزشکی قرار می گیرد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با بیان اینکه همه ادارات دامپزشکی شهرستان های استان نیز در ایام تعطیلات نوروزی با استقرار کارشناس کشیک، آماده ارائه خدمات به شهروندان و بهره برداران است. گفت : با متخلفان بهداشتی به شدت برخورد قانونی می شود.

رضوانی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مازندران، مراتب را با شماره 01133342391 در استان و در مرکز استان با سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی اداره کل دامپزشکی مازندران با شماره 1512 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.