قطعه بندی مرغ در مراکز عرضه و فروش به صورت فله ممنوع اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امید پهلوانیان رئیس اداره دامپزشکی بابل از معرفی 5 واحد عرضه غیر مجاز و غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی به اداره تعزیرات این شهرستان خبر داد.

پهلوانیان گفت: شهروندان باید اطلاع داشته باشند که هر گونه قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ در مراکز عرضه و فروش مرغ زنده ممنوع بوده و دامپزشکی با اینگونه موارد برخورد قانونی می کند.

وی افزود: مرغ باید در مراکز بسته بندی تحت نظارت دکتر دامپزشک بعنوان مسئول فنی بهداشتی واحد، قطعه بندی و بصورت بسته بندی به مراکز مجاز حمل گردد و با لیبل دارای تاریخ تولید، انقضاء ، لوگوی سازمان دامپزشکی و کد پروانه بهره برداری بهداشتی دامپزشکی عرضه شود و در غیر اینصورت توزیع آن غیر قانونی و ممنوع است.

رئیس اداره دامپزشکی بابل از شهروندان خواست تا به منظور تامین سلامت خود و خانواده مواد مصرفی پروتئینی خود را از مراکز مجاز تهیه کنند و علاوه بر جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی دامپزشکی حتماً به لیبل محصول توجه داشته باشند.

پهلوانیان گفت: برخی از افراد سودجو در مراکز عرضه علاوه بر قطعه بندی مرغ، با افزودنی های غیر مجاز نظیر رنگ زعفران و یا سبزی و ادویه جات تلاش می کنند تا محصولات خود را بفروش برسانند که تقاضا داریم مردم از خرید اینگونه محصولات اجتناب کنند و موارد تخلفی را با شماره 01133342391 از طریق سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی اداره کل دامپزشکی مازندران اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار