نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کارها و اقدامات همه مسئولین باید منجر به تقویت اسلام و نظام اسلامی گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت اله مصطفی علماء گفت:امروز نیز به لطف پروردگار نظام جمهوری اسلامی ایران از اقتدار فوق العاده ای برخوردار است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: کشور ما کشور ثروتمندی است و برای پیشرفت بیشتر به مدیریت صحیح، انگیزه قوی و برنامه ریزی و آینده نگری نیاز داریم.

وی افزود: نباید فرمایش امام (ره) که فرمودند "ما می توانیم" را فراموش کنیم و همواره باید با توجه به این موضوع به سمت بهتر شدن امور گام برداریم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در این روزهای پایان سال باید با خود فکر کنیم که در یک سال گذشته چه کرده ایم و کجا کوتاهی داشته ایم و برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز با تقدیر از خدمات دولت در حوزه های مختلف گفت: با این وجود مردم از بیکاری و گرانی نگرانی دارند که باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: دشمنان بدنبال ایجاد اختلاف بین ملت ما هستند که نباید اجازه دهیم به هدف خود برسند، البته مردم ما همیشه ثابت کرده اند که حامی انقلاب و نظامند.
 
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.