تعداد آثار ارسالی در زمینه شعر طنز به دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر طنز اراک نسبت به پارسال تا الان دو برابر شده است.

افزایش دو برابری شعرهای رسیده به دبیرخانه جشنوارهحمید کربلایی حسنی، دبیر جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره گفت: در زمینه آثاری به جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک ارسال شده است، افزایش بسیاری خوبی داشتیم. از داستان نویسان و شاعران طنزپردازی که در این جشنواره شرکت کنند، تشکر می کنم. در بین شرکت‌کنندگان کسانی بودند که آثار بیشتری به دبیرخانه فرستادند. تعداد آثار ارسالی در زمینه شعر طنزنسبت به پارسال تا الان دو برابر شده است.

وی افزود: حدود 140 نفر در زمینه شعر در جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک شرکت کردند و حدود 400 شعر به دبیرخانه ارسال شد. در زمینه داستان نیز 350 نفر در جشنواره شرکت کردند. این تعداد حدود 550 تا 560 داستان برای دبیرخانه بین‌المللی جشنواره شعر فجر فرستادند. افراد حاضر در بیرخانه در طول دریافت اثر آثار رسیده را کدبندی می‌کردند و پرینت می‌گرفتند.

دبیر جشنواره بین المللی شعر طنز اراک با اشاره به زمان برگزاری جشنواره بیان کرد: زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک 25 اردیبهشت ماه سال جاری بود. با توجه به زمان انتخابات ریاست جمهوری که 29 اردیبهشت ماه است به نظرم می آید زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی شعر طنز اراک تغییر کند. هم اکنون داریم پیگیری‌های لازم را در این زمینه می‌کنیم.

حسنی ادامه داد: با توجه به آسیب‌های فضای مجازی به جامعه یکی از کاریکاتوریست‌های بین المللی به تعداد پوستر و بنر در زمینه رفتارهای افراد در عید نوروز تهیه کرد. قرار است این بنرها و پوسترها در طول نوروز در شهر اراک توزیع شود. مواردی که در پوسترها وجود دارد همان‌هایی است که درباره آن مشکل داریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار