80 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در گیلان در حال فعالیت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد  : در گیلان 80 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال است.
 
داریوش اشکانی پور گفت  : بیش از 20 هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب در گیلان فعال می کنند که نظارت بر این واحدها به تنهایی از عهده بازرسان استاندارد و تحقیقات صنعتی خارج است .
 
وی با تاکید بر همکاری و مشارکت بیشتر مردم با بازرسان استاندارد و تحقیقات صنعتی گفت : این اداره کل با همین هدف فعالیتش را در سال 96 با شعار هر گیلانی بازرس استاندارد خانواده خود ، آغاز خواهد کرد.
 
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی با بیان اینکه در زمان کنونی 633 واحد تولیدی فعال تحت پوشش نظارت های سازمان استاندارد گیلان هستند افزود : در تعطیلات نوروز هم این سازمان با اجرای طرح بازرسان محله با همکاری بیش از 50 بازرس و اعضای انجمن های نظارتی، بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات واحدهای صنفی نظارت می کنند.
 
داریوش اشکانی پور تصریح کرد  : مردم می توانند در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد، شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه 1517 به اداره کل استاندارد اطلاع دهند و از طریق سامانه 10001517 و وارد کردن کد ده رقمی درج شده بر روی کالا ، از اعتبار و استاندارد واقعی آن کالا مطمئن شوند. 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.