معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:با تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری مطلوب نمایشگاه با افزایش ساعت کاری و تمدید زمان سعی در ارائه خدمات در سطح مناسبی داشته ایم.

حمایت از تولید داخل هدف برگزاری نمایشگاه های بهارهبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در محل نمایشگاه های فروش بهاره اظهار کرد: با همکاری اتاق اصناف و سازمان های نظارتی ذیربط شاهد برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نیمه دوم اسفند ماه در عمده نقاط کشور بودیم تا همین لحظه اتاق اصناف از افزایش 18 درصدی میزان خرید مردم خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره اعلام کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری مطلوب نمایشگاه با افزایش ساعت کاری و تمدید زمان آن و حمایت تولید داخلی سعی در ارائه خدمات در سطح مناسبی در این ایام داشته ایم.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین ادامه داد: اتاق اصناف و سازمان های ذیربط نظارتی با همکاری در صدد ارزیابی کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در این ایام بوده اند و تمهیداتی هم برای شکایت های احتمالی مردم نسبت به کیفیت و قیمت برای رسیدگی در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار