مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد تلاش می‌کنیم تا توانمندیهای علمی دانش‌آموزان استان اردبیل ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری در همایش تجلیل از برترینهای کنکور شهرستان نیر اظهار داشت: بی شک هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود مگر با تلاش، کوشش و پشتکار و امروز این خصیصه در فرهنگیان تلاشگر استان و شهرستان و دانش‌آموزان مشهود است.

وی با اشاره به جایگاه کشوری استان در کنکور امسال بیان کرد:بالا بردن ظرفیتهای دانشگاههای استان، دعوت از اساتید و مشاورین مجرب در کارگاههای توجیهی، بالا بردن توانمندیهای علمی دانش‌آموزان واستفاده از نیروهای متخصص و کارآمد از جمله عواملی است که در رشد رتبه‌های کنکور استان در سالهای آتی موثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تأسیس موزه آموزش‌ و پرورش اردبیل مورد موافقت قرار گرفته و 250 میلیون تومان اعتبار نیز به این منظور پیش‌بینی شده است کهاسناد آموزش‌ و پرورش استان به‌ منظور ارائه در موزه آموزش‌ و پرورش اردبیل جمع‌آوری می‌شود.

ناصری با بیان اینکهمدرسه صفوی اردبیل با نزدیک به 90 سال قدمت به موزه آموزش‌ و پرورش تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: در فاز نخست بخشی از این فضای آموزشی به موزه تبدیل می‌شود ودر ادامه با تدارک فضای فیزیکی مناسب کل مدرسه به موزه آموزش‌ و پرورش اردبیل تبدیل خواهد شد.

وی گفت: به‌ منظور جمع‌آوری اسناد، اشیا و مدارک قابل ارائه در موزه بخشنامه‌ای در مجموعه آموزش‌ پرورش منتشر شده و قرار است تمامی اسناد بعد از جمع‌آوری و بررسی در موزه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شود وبا توجه به قدمت آموزش‌ و پرورش استان پیش‌بینی می‌شود اسناد قابل‌توجهی در استان احصا شده و در معرض دید عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.