نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی های بودجه 96 گیلان و وضعیت صنعت و تجارت گیلان با حضور مجمع نمایندگان گیلان و مدیران سازمان برنامه و بودجه و صنعت، معدن و تجارت گیلان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، نمایندگان گیلان در نشست خود با مدیران سازمان برنامه و بودجه، خواستار تخصیص بودجه اعتبارات تملک دارایی ها بر اساس عدالت و ویژگی های بومی - منطقه ای شدند.

اسدالله عباسی، رییس مجمع نمایندگان گیلان در این نشست، تعامل بیشتر مسئولان اجرایی با نمایندگان مردم را زمینه ساز توزیع بهینه اعتبارات و شناسایی طرح های اولویت دار برشمرد و گفت: در بخش توزیع اعتبارات ملی طرح ها هم ساز و کاری در دستور کار است تا کارگروه برنامه ریزی استان از روند آن مطلع باشد.

محمدعلی محمدی، رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان نیز در این نشست معیار توزیع اعتبارات تملک دارایی ها را شاخص محرومیت و جمعیت شهرستان ها عنوان کرد و تصریح کرد: تخصیص عادلانه و توام با اولویت ها  معیاری است که در بودجه سال آینده بیشتر لحاظ می شود.

نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی همچنین در نشستی با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان وضعیت واحدهای فعال و نیمه فعال استان را بررسی کردند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این نشست نیز با اشاره به بررسی واحدهای تولیدی، صنعتی و معادن گیلان گفت: تلاش می کنیم با تخصیص به موقع اعتبارات و انعکاس مشکلات بخش صنعت گیلان به مقامات کشوری چرخه رونق تولید در گیلان را شتاب بخشیم.

منتظری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم در این نشست روند فعالیت های واحدهای صنعتی فعال، نیمه فعال و تعطیل استان را تشریح کرد و گفت: امیدواریم با تعامل بیشتر نمایندگان مردم و مسوولان بخش های صنعت و تجارت روند تولید در گیلان شتاب بیشتری بگیرد.
 

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.