اداره کل پست استان کرمان تمبرهایی از جنس مس تولید و عرضه میکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علیرضا اکبری مدیر‌کل پست استان کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به وجود معادن غنی مس در کرمان گفت :اداره کل پست استان به منظور معرفی این ثروت خداداد و استفاده اقتصادی از آن ، اقدام به ساخت تندیس هایی از جنس مس و به شکل تمبر کرده است.
وی گفت: این تمبرها در ابعاد مختلف و برای شخصیت‌ها و افراد میتواند ساخته و به مناسبت‌های مختلف از جمله تولد یا همایش‌های اداری اهدا شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه سرویس پست لجستیک هم در کرمان راه‌اندازی شده است گفت: در این سرویس، شرکت پست در زمینه ارائه خدمات ترابری و توزیع تولیدات کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف با صاحبان محصول، همکاری میکند و آماده است به‌ عنوان انباردار محصولات آنها را تا زمان توزیع در واحدهای مختلف در سطح کشور نگهداری کند.
اکبری با بیان اینکه خدمات پست تلفنی نیز در استان کرمان عرضه می‌شود گفت: مردم می‌توانند با تماس با شماره 3693 تمام خواسته‌ها و مایحتاج زندگی خود را در اسرع وقت از طریق خدمات پست تامین کنند.
مدیرکل پست استان کرمان مهمترین هدف این طرح را کمک به کاهش ترافیک شهری ذکر کرد و گفت : اخذ نوبت پزشک، تهیه دارو، وصول چک و واریز به حساب، خرید بلیط قطار و هواپیما و اتوبوس و بسیاری از خدمات دیگر از طریق پست تلفنی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار