نشست دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در این نشست با اشاره به اینکه  آموزش مهمترین  موضوع در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: باید دید مردم نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر تغییر کند و سازمان های فرهنگی نیز در این زمینه مشارکت کنند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مدیران حوزه های مختلف این است، که کارهای صورت گرفته در حوزه و سازمان مربوط به خود را گزارش کنند و موضوع آموزش را در سطح استان گسترش دهند.

همچنین ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس ادامه داد: طبق ماده 4 ضوابط اجرایی سال 95 کل کشور و ماده 23قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر دستگاه های اجرایی می توانند برای همکاری با ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر از محل اعتبارات سازمان خود نسبت به اختصاص هزینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در بخش برنامه و بودجه هزینه های مربوط به امور قرآنی، پایگاه های مقاومت بسیج و فعالیت های دینی، فرهنگی و ورزشی، ارتقاء سطح دانش در 3 سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی، سلامت کارکنان و اجرای برنامه های گسترش فرهنگ نماز است، افزود: هزینه اجرای فعالیت های اصلی بوسیله دستگاه های مربوطه پرداخت می شود.

تاجگردون تصریح کرد: بحث نگاه اجتماعی، پیمانکاران و آمار و اطلاعات درباره نرخ بیکاری و اشتغال و اقدامات فرهنگی هنری و امر به معروف و نهی از منکر  باید برای شهروندان و دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی شود.

گفتنی است در یایان این مراسم ضمن تقدیر از بانوان تامین اجتماعی از سایت دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز رونمایی شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.