مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان امشب در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) اهواز درحال برگزاری می باشد.

برگزاری گرامیداشت بیستمین سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا محمدخواه، دبیر مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان اظهار کرد: برگزاری برنامه پیش رو را مدیون راهنمایی‌ها و یادآوری‌های به موقع حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی امامت جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) هستیم که دوستان مسجدی را متوجه بزرگ ترین رویداد تاریخی استان خوزستان کرد.

وی گفت: قرار بر این شد با برگزاری مراسمی بیستمین سالگرد سفر استانی آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که از ۱۸ تا ۲۵ اسفندماه سال ۷۵ به مدت 8 روز انجام شد، گرامی بداریم و یاد و خاطره آن روزهای به یاد ماندنی را در یادها و دل‌ها زنده کنیم.

محمدخواه افزود: هدف از این حرکت خودجوش صرفاً مسجدی، تجدید میثاق با ولایت و یادآوری حضور با عظمت آقایی است که خداوند متعال وجود ایشان را برای همه ما مایه مباهات قرار داد. لذا این نعمت الهی را باید قدر دانست و دائماً شکرگزار بود تا سایه آن عزیز بر سر ما مستدام باشد.

دبیر مراسم گرامیداشت سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان خاطرنشان کرد: از چهارشنبه ۱۸ اسفندماه مصادف با سالروز ورود معظم‌له به استان شهیدپرور و سربلند خوزستان، نمایشگاه کتاب و عکس در محیط مسجد به مدت 3 روز برپا شد.

وی بیان  داشت: ویژه برنامه مسجد صاحب الزمان (عج) با برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، شعرخوانی و پخش نماهنگ همراه می باشد.

محمدخواه در پایان تصریح کرد: از همه اقشار مختلف مردم دعوت می‌شود جهت تداعی آن روزهای به یادماندنی در این برنامه حضور به هم رساندند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.