رئیس اتحادیه صنف عرقیات و شربت آلات فارس از غیر بهداشتی بودن شربت گل های ناز شیراز خبر داد.

شربت گل های ناز شیراز غیربهداشتی است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حمید پورآصف رئیس اتحادیه صنف عرقیات و شربت آلات استان فارس گفت: گفت: شربت گل های ناز شیراز که درحال حاضر در سطح وسیعی از شیراز به فروش می رسد بدون مجوز وغیر بهداشتی است و با تولید کنندگان آن برخورد شدید خواهد شد.
 
پورآصف افزود: شربت گل های ناز شیراز موجود در بازار با رنگ ها و طعم های مختلف مانند نسترن،به لیمو، سکنجبین، بیدمشک، نعنا و صفرابر غیربهداشتی است چون در مکان های غیربهداشتی تولید و توزیع می شود.
 
وی ادامه داد: مردم از شربت های رنگی غیر بهداشتی که به عنوان خوراکی عرضه می شوند و فاقد هرگونه علائم استاندارد، آدرس کارخانه یا کارگاه محل تولید،تاریخ تولید ،انقضا و شماره ثبت هستند جدا خودداری کنند و موارد مشکوک را سریعا و از طریق شماره تلفن های 32233528 و 32231372 اطلاع دهند.

پورآصف بیان کرد: این اتحادیه در حال حاضر دارای 16نفر بازرس است که 4 الی 5 نفر آنها در اختیار بازرسی و نظارت شیراز هستند که به محض مشاهده مورد مشکوک سریعا برای پیگیری به ما گزارش می کنند.
 
وی اظهار داشت: این اتحادیه در شهرستان های این استان اصلا بازرس ندارد و اگر هم مورد مشکوکی مشاهده شود بلافاصله به شیراز ارجاع داده می شود تا پس تحقیق و بررسی مورد، نتیجه از طریق تیم های کارشناسی اعلام شود.

رئیس اتحادیه صنف عرقیات و شربت آلات استان فارس گفت: تیم های بازرسی بر تمام واحدهای مربوط نظارت دارند و شکایت های مردمی که پیش می آید کارشناسی می کنند و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی برای سیرمراحل قانونی ارجاع داده می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار