اصفهان؛

اجرای 17 طرح خدماتی و عمرانی امور برق در شهرستان اردستان

در سال جاری 17 طرح عمرانی و خدماتی شرکت توزیع نیروی برق با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 875 میلیون ریال در این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور برق شهرستان اردستان  افزود: بهسازی ساختمان قدیم امور برق اردستان با صرف اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال انجام شده و همچنین 300 عدد چراغ روشنایی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در سطح معابر شهرستان نصب شده است.

علیرضا کریم زاده به صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال جهت کار بر روی خط گرم توسط اکیپ متخصص در راستای پایداری شبکه های برق شهرستان و همچنین جلوگیری از خاموشی ها اشاره کرد.

مدیر امور برق شهرستان اردستان گفت: طرح بهسازی شبکه های فشار ضعیف محله قائمیه با هدف بهسازی شبکه فرسوده و صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، احداث فیدر متوسط از ناحیه صنعتی زواره تا میدان استاد محیط با هدف افزایش قدرت مانور و جلوگیری از خاموشی با صرف اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال اجرا شده است.

کریم زاده هم چنین از احداث شبکه و پست روستاهای نیسیان و قهساره در دهستان برزاوند با هدف توسعه روشنایی این دو روستا و صرف اعتباری بالغ بر 525 میلیون ریال خبر داد.

مدیر امور برق شهرستان اردستان به جابجایی پایه های در معبر شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستای موغار به تعداد حدود 45 عدد با صرف اعتباری بالغ بر332 میلیون ریال اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی شبکه های فشار ضعیف کوچه های دربند و شهید سماعی در زواره، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستای تلک آباد و بهسازی شبکه های روستای مزدآباددر بخش زواره با هدف رفع حریم و بهسازی شبکه فرسوده شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 663 میلیون ریال به پایان رسیده است.

کریم زاده به نصب تجهیزات قطع کننده برق در مواقع اتصالی و خرابی در مزدآباد و اکبرآباد سفلی با صرف اعتباری بالغ بر 599 میلیون ریال اشاره و افزود: عملیات نصب ترانس روستای جنبه با هدف توسعه روستایی، نصب و بهسازی پست بلوار معلّم اردستان با هدف رفع حریم و بهسازی پست مقابل شبکه بهداشت اردستان با هدف بهسازی شبکه فرسوده شهری با صرف اعتباری بالغ بر396 میلیون ریال به پایان رسیده است.

وی در ادامه از راه اندازی سرویس خدمات مشترکان امور برق شهرستان در زواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر نیزخبر داد و افزود: با راه اندازی این سرویس کلیه خدمات مشترکان در زواره صورت می گیرد.

مدیر امور برق شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس، مبلغ 8 میلیارد ریال جهت تبدیل شبکه های مسی به کابل خود نگهدارنده و جابجایی تیرهای برق در اختیار شهرستان اردستان قرار داده شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.