نخستین نمایشگاه فضای مجازی پاک در مرکز همایش های غدیر برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛همایش ملی فضای مجازی و نمایشگاه فضای مجازی پاک دیروز هفده اسفند ماه در قم گشایش یافت .

این همایش در سه بخش کارگاهی،نمایشگاه و سخنرانی علمی به مدت سه روز پیگیری میشود و در روز اول این همایش کارگاه ونمایشگاه کار خود را آغاز کرد.

دبیر علمی این همایش گفت:در این همایش نخستین نمایشگاه فضای مجازی پاک با25 غرفه خدمات محتوای فضای مجازی و خدمات رسانه ای را به شکل بانک اطلاعاتی،اپلیکیشن و نرم افزار به علاقه مندان ارائه می دهد.

جعفری افزود: این نمایشگاه در مرکز همایش های غدیر واقع در چهار راه شهدا از ساعت 9 صبح تا 8 شب برپا است و علاقه مندان میتوانند برخی از محصولات وخدمات این غرفه را رایگان وبرخی دیگر را با تخفیف دریافت کنند.

معاون تبلیغی فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: این همایش با هدف توجه به فرصت  فضای مجازی وشناسایی تهدیدهای این فضا و  فراگیری در جامعه برگزار شده است که با برپایی کارگاه ،نمایشگاه و سخنرانیهای علمی قصد دارد به این هدف برسد.

حجت الاسلام والمسلمین روستازاده موضوعات مطرح شده در کارگاههارا اطلاق فعالیت در فضای مجازی،آداب واحکام فضای مجازی ،سواد رسانه ای و اعتیاد به فضای مجازی عنوان کرد و افزود:سخنرانی علمی این همایش پنج شنبه با حضور رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار