رشت؛

جشن یک سالگی انجمن شعر و ادب رودکی

انجمن شعر و ادب رودکی فومن یکساله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: به مناسبت تولد یکسالگی   انجمن شعر وادب  رودکی  گشت  ، عصری با شعر   در کتابخانه امیرالمومنین دهستان گشت برگزار شد .

یوسف نیک انجام با اشاره  به اهمیت تشکیل انجمن ها به ویژه انجمن شعر و ادب اظهار داشت :  امروز شعر بعنوان  یکی قوی ترین و کارآمدترین ابزار فرهنگی در اختیار شاعران است.
 
وی تصریح کرد : همین ابزار در دست دشمنان در جهت ضربه زدن به هویت فرهنگی قرار گرفته و بنابراین این رسالت شاعران را سنگین تر می کند.
 
نیک انجام شعر  را آئینه ی تمام حالات، احساسات، نیازها و جلوه های زندگی انسان  معرفی کرد .
 
این مسوول  از اعضای  انجمن شعر  رودکی به خاطر  برگزاری  جلسات  منظم ، برگزاری عصری با شعر  در مناسبتها  و اعیاد  تقدیر و تشکر کرد .
 
وی تصریح کرد: درپایان  این مراسم  از هیات امناء انجمن  شعر ادب  رودکی فرهاد رضا پور ، انوش ناریابی ، پژمان صفری  و داوود محب زاده  و مژگان بلوری و ٨  نفر اعضاء فعال این  انجمن با اهداء لوح تقدیر و هدایا  قدردانی شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگار نظام دوست
۱۵:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
برنامه جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
نگار نظام دوست
۱۵:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
من یک محقق در حوزه علمیه هستم. دست بر قضا، این کتاب را چندین بار مطالعه کردم و به چندین محقق علمی در حوزه هم نشان دادم. بنظر من این مجموعه اصلا معلوم نیست به چه انگیزه پنهانی از سوی دشمنان ولایت فقیه ایجاد شده، حتی زمزمه هایی از خدشه دار کردن هویت اتحاد ملی و به نحوی ایرانی ستیزی درون آن نهفته می باشد. کسی که واقعا شاعر باشد و اهل قلم و ادب و فرهنگ، در لایه های زیرین دغدغه های خود به دنبال نشر اتحاد و همبستگی در ایران است نه تجزیه و تخریب زیرساخت های فرهنگی که همکاران ما سالها با تلاش بی وقفه ایجاد کردند.
Iran (Islamic Republic of)
نگار نظام دوست
۱۵:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خوش گذست همه بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
همین ابزار در دست دشمنان در جهت ضربه زدن به هویت فرهنگی قرار گرفته و بنابراین این رسالت شاعران را سنگین تر می کند.
Iran (Islamic Republic of)
نگین سادات شریفی
۰۷:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
درود.