وی با اشاره به عقد تفاهمنامه ای ميان معاونين گردشگری استان های شمالغرب كشور اضافه كرد: معاونين گردشگری شمالغرب كشور با امضاء تفاهمنامه اي مقرر شده است با استفاده از تبليغات محيطي شهرهای همجوار به تبليغ جاذبه های استان های خود بپردازند.
رحمتي اين تفاهمنامه را موجب تداوم سفر در بين استان هاي همجوار دانست و اظهار كرد: گردشگری و اقتصاد گردشگری در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی تجارت است و تبليغات در تجارت از اهميت بالايي برخوردار است.
وي افزود: صنعت گردشگری به عنوان يكي از اركان اصلي توسعه پايدار مستلزم وجود تبليغات هوشمندانه و موثر است و استفاده از ظرفيت های استان های همجوار نيز در همين راستا است.
انتهای پیام/م