به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر لزوم بهرهگیری از فضای مجازی برای تسهیل در بازرسیهای بهزیستی تاکید کرد.دوره آموزشی شیوه های سنجش اثربخشی فعالیت های سازمان بهزیستی با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرکل بهزیستی استان، رؤسای ستادی و بهزیستی شهرستان های تابعه در محل سالن ورکشاپ مرکز علمی کابردی بهزیستی برگزار شد.
امید قادری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دوره آموزشی گفت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد فعالیت های بهزیستی به مراکز خصوصی واگذار شده است موضوع بازرسی ها در این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با تاکید بر پُررنگ تر شدن وظایف نظارتی در برابر وظایف اداری، ادامه داد: ارتقای سطح بررسی و عملکرد بازرسی ها باید اولویت کاری ادارات بهزیستی باشد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی های فعالیت ها و وظایف بهزیستی و خدمات رسانی به جامعه هدف، افزود: موضوع بازرسی ها بیشتر از هر جایی باید در بهزیستی تقویت شود.
قادری با اشاره به بازرسی های تخصصی به فعالیت های ادارات بهزیستی شهرستان های استان و اعزام تیم های تخصصی بازرسی، گفت: رابطین بازرسی ها باید با بررسی های موشکافانه تحلیل های کاملی را از وضعیت موجود ارائه دهند.
وی یادآورشد: پس از بررسی های تخصصی باید موارد نقص در شهرستان ها برطرف شود و بازرسی ها باید به سمت «آی. تی» و فضای مجازی برود و این امر می تواند با ارائه گزارشات موجب تغییر در روند فرآیند شود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت دادن موضوع مناسب سازی شهری، گفت:اداراتی که بتوانند در این زمینه عملکرد موفقی داشته باشند۲۰نمره شاخص عمومی را کسب می کنند.