فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) از سوی نهاد كتابخانه ها منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد حسين زاده مديركل كتابخانه های عمومی استان كرمان گفت: در اين جشنواره 6 عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا (علیه‌السلام)، حضرت معصومه (سلام‌الله علیها)، حضرت احمد بن موسی(علیهما‌السلام) به مخاطبان عرضه می‌شود.

وي گفت: در بخش کودک کتاب «10 قصه از امام رضا (علیه‌السلام) برای بچه‌ها» تاليف مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» تاليف مجید ملا‌محمدی معرفی شده است.

وي افزود: در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و احمد بن موسی(علیهماالسلام) و همچنین همزمانی برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا (علیه‌السلام)، کتاب با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است.

حسین زاده خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهة کرامت برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه از 19 فروردین 1396 به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.