مانور بسیج سلامت نوروزی و رژه خودرویی با مشارکت دستگاه‎های مرتبط در شهرستان تویسرکان اجرا شد.

اجرای مانور بسیج سلامت نوروزی در تویسرکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان گفت: برنامه بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفندماه امسال تا نیمه فروردین ماه سال آینده با مشارکت 21 بازرس بهداشت محیط و حرفهای در این شهرستان اجرا می‌شود.

احمد قلخانباز تأکید کرد: نظارت بر مراکز و اماکن حساس تهیه و توزیع مواد غذایی از جمله رستورانها، شیرینی و آجیل‌فروشیها و مراکز بین راهی، چلوکبابیها و اغذیهفروشیها و اماکن عمومی مانند مهمانسراها، هتلها، پایانه‌‏های مسافربری، پارکها و محلهای اسکان مسافران نوروزی و کنترل بهداشتی سامانههای آبرسانی در نقاط شهری و روستایی در 45 روز برای بازرسان اولویت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف ارتقای سلامت جامعه و مسافران نوروزی، ایمنی آب و مواد غذایی و کنترل بیماریهای منتقله از آب و غذا در بخش تولید و عرضه به انجام میرسد، افزود: برنامه بسیج سلامت نوروزی در قالب بازرسیهای مستمر در ساعات اداری و غیر اداری و در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 8 شب با هدف اعمال نظارتهای بهداشتی و با مشارکت دستگاههای مرتبط انجام میشود.

قلخانباز افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی برابر مقررات قانونی با متخلفان برخورد می‌شود و در صورت بی‌توجهی به تذکرات بهداشتی، محل پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.