سومین نشست مدیران روابط عمومی بخش خصوصی و دولتی خراسان رضوی به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد

برگزاری نشست مدیران روابط عمومی بخش خصوصی و دولتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس پارك علم و فناوري خراسان در این نشست با بیان اینکه اطلاع رسانی تحلیلی و به موقع ، رسالت اصلی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان است خاطرنشان کرد : روابط عمومی ریشه در روانشناسی اجتماعی و همچنین ریشه در دیانت دارد و این مهم باید مورد توجه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قرار بگیرد .

دکتر سید حسن علم الهدایی ، با اشاره به برنامه های پارک علم و فناوری خراسان در رویداد مشهد 2017 افزود : جشنواره خواجه نصیر طوسی و همچنین گردهمایی کارآفرینان بین‌المللی ساینس‌ تک‌پلاس به میزبانی مشهد در آذر 96 از جمله برنامه های پارک خراسان در این رویداد بین المللی می باشد .

در ادامه نشست دبیر انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به مقررات روابط عمومی و ارتباطات دستگا ههای اجرایی افزود : برنامه ریزی ارتباطات ، سازماندهی ارتباطات ، بکارگماری متصدیان ارتباطات ، هدایت و راهبری ارتباطات و نظارت و کنترل ارتباطات از جمله وظایف مدیران روابط عمومی می باشد.

میرزابابا مطهری نژاد اعتمادسازی ، برجسته سازی ، فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی را از دیگر وظایف مدیران روابط عمومی برشمرد .

مطهری نژاد خاطرنشان کرد : وظایف روابط عمومی که در روزهای اوّل به ارتباط با مطبوعات محدود می شد به تدریج در حوزه های خدمات فرهنگی ، تشریفات  و تبلیغات توسعه یافت .

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومي وامور بين الملل پارك علم و فناوري خراسان روابط عمومی ها را نوک پیکان جلسات ، سمینار ها و همایش های ادارات اجرایی استان دانست و به چگونگی انجام وظیفه خطیر و مهم این بخش از سازمان به عنوان شناسنامه ای از عملکرد یک سازمان اشاره کرد.

دبیر انجمن روابط عمومی ایران شاخه خراسان هم با اشاره به انتخاب مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام گفت : 2017 برای مشهد و مدیران اجرایی استان خراسان رضوی یک فرصت است تا بتوانیم با استفاده از این بستر با دنیا ارتباط بگیریم و ارتباطات خود را بیش از پیش تقویت کنیم .

علی محدث افزود : به کمک روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان باید مشهد را با مختصات دینی ، فرهنگی ، سیاسی ، مذهبی ، تاریخی و توریستی به بهترین شکل ممکن برای مخاطبین به تصویر بکشیم تا مشهد 2017 کانون توجه جهان اسلام شود .

دبیر انجمن روابط عمومی ایران شاخه خراسان ادامه داد : مشهد2017 باید با رنگ و لعاب دینی و فرهنگی دیده شود و روابط عمومی ها می توانند بیشترین نقش را در این خصوص ایفا کنند تا تصویر ارزشمندی از مشهد در دید مخاطبان نقش ببندد.
در پایان این نشست از استاد میرزابابا مطهری نژاد دبیر انجمن روابط عمومی ایران ، دکتر یاسر آسمان دره مدیر مسئول نشریه ره آورد مدیریت و مهندس سعید امیری مدیرعامل شرکت پویا راهکار پارس با اهدا هدایا و لوح سپاس تقدیر شد  و همچنین از اپلیکیشن همایش یار ویژه برنامه های اجرایی روابط عمومی ها رونمایی شد . 
انتهای پیام// م. ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.