استاندار خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت رسانه ای جهان اسلام در راستای تقویت اتحاد و همبستگی میان مسلمانان استفاده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در دیدار با قائم مقام دبیرکل اتحادیه رادیو - تلویزیون های اسلامی افزود: توجه به توانمندی رسانه، آن هم در شرایط ظهور و بروز گروهک های تکفیری و افراطی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی گفت : امروز امت اسلامی به سبب تحرکات غیر انسانی داعش به نام اسلام به شدت رنج می برد اما صهیونیستها و آمریکائیها بدون هیچ آسیبی مشغول به اقدامات شوم خود هستند. استاندار خراسان رضوی افزود: با توجه به ظرفیتهای قابل توجه مشهد مقدس هدفمان آنست که از فرصت مشهد 2017 در جهت ایجاد گفتمان فرهنگی میان نحله ها، فرقه ها و گروههای مختلف مذهبی و دینی و ایجاد همفکری و همراهی بیشتر میان کشورهای اسلامی گام های موثری برداشته شود.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه ی رادیو تلویزیون های اسلامی هم در این دیدار خاستگاه این اتحادیه را مشهد الرضا و بارگاه منور رضوی دانست و بر استفاده از ظرفیت پایتختِ فرهنگی جهان اسلام تاکید کرد.

ناصر اخضر به تشریح ویژه برنامه های تدارک دیده شده در سال 2017 در مشهد پرداخت و گفت: این مجموعه به سازمانی قدرتمند با 200 عضواز کشورهای عربی و اسلامی، تبدیل شده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.